Fredag!

Nu är det fredag igen. M kommer inte hem ikväll utan först imorgon, det suger men jag får i alla fall träffa honom under lördag och söndag (han sitter inne sen igen följande helg...). I morgon ska vi iväg på inflyttningsfest till Emmi. Ska bli skoj att festa till det lite med tanke på att det inte har blivit mycket av den sorten under denna jobbiga höst med flyttar, jobbsök och militär. Tack Emmi för att du kom ihåg oss :-)

Ikväll har jag inget speciellt, men nu ska jag lägga mej på sängen och läsa Allt i hemmets julspecial. Älskar julen och eftersom det är jag som alltid gör juldukningen hemma hos oss ska jag nu söka lite inspis i denna tidning. Tror jag satsar på färgerna vitt och grönt i årets dukning. Ska dekorera bordet med material från naturen (t.ex. gran- eller enris) och göra någon sorts ljusdekoration mitt på bordet. Längre än så har jag inte kommit i min planering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0