Måndag

Helgen är förbi igen. Vi hade ett trevligt veckoslut och inflyttningsfesten var riktigt rolig. Vi segande dock ner mot slutet eftersom milipojkarna var asatrötta och jag kände mej sjuk. Jag mår fortfarande inte så bra, har sjuk hals och det värker i mitt ena öra. Vill verkligen inte att jag ska få något värre fel, har fortfarande trauma från förra vintern då jag hade halsfluss och var totalt däckad en vecka.

Idag har jag varit på jobb och har sen jag kom hem suttit framför datorn, typ... Nu ska jag i alla fall ut med Selma, hunden måste rastas, öronvärk eller inte.

Ikväll kommer det Desperate Housewives på Nelonen, perfekt måndagsunderhållning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0