Nattlig karaoke och drömmar

Igår kväll när jag skulle sova tyckte någon av mina grannar att det var en ypperlig tidpunkt för lite karaoke (SingStar?). Jag blev -ofrivilligt- bjuden på Carolas Främlig, Charlotte Perrellis Tusen och en natt och, min personliga favorit ur repertoaren, La Dolce Vita. Bör nämnas att klockan var närmare ett på natten... Jag saknar Skövde, där hade vi typ en meter tjocka stenväggar och man hörde inte ett knyst av grannarna.

När jag väl lyckades somna trots SingStar-festen på våningen övanför drömde jag att M friade till mej. Jag blev förstås jätteglad men det visade sej att han hade köpt tre (!) fula vigselringar åt mej. Dom passade inte ihop över huvudtaget och, det värsta av allt, dom passade inte på mitt finger utan trillade av hela tiden. Hmn. Mystisk dröm var det i alla fall.


Kommentarer
Postat av: J

Jag vet hur det känns med grannar som väsnas...granngubben skriker stup i kvarten och det låter som om han skulle stå i vår skrubb!

ps. Jag tror jag vet vem som störde dej...

2008-11-13 @ 16:33:13
Postat av: ..:emmi:..

Jag har en granne som spelar trumpet...men som tur gör han det bara på relativt vettiga tider...

2008-11-13 @ 17:13:18
URL: http://emppu.blogg.se/
Postat av: e

hahan int eredan friat till dej;)

2008-11-13 @ 18:01:31
Postat av: Alexandra

Förlovningen va ett sånt där romatiskt gemensamt beslut :) Sen sa han att när det e dags då ska han fråga på riktigt :)

2008-11-13 @ 18:07:25
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0