Förbenat

Jag glömde köpa SatC-filmen när jag var i Åbo på lördagen. Det enda jag egentligen verkligen skulle köpa. Smart. Nåja.

På tal om DVD-filmer. Jag har nu fått min dvd-box med den tredje säsongen av Lilla Huset på Prärien. Har beställt säsong 4, 5 och 6 med storesyster och hennes man som snart åker på bröllopsresa till USA.

Vill dessutom tipsa alla som inte har sett serien Big Love att göra det. Den är så underbart konstig och irriterande. Välgjord och underbar. Jag väntar nu på tredje säsongen med spänning.

Kommentarer
Postat av: e

asså kommer den bara på finska tv? har itn sett den här sedan jag följde den på nelonen i vasa...den e bra!

2008-10-20 @ 19:49:25
Postat av: Alexandra

Jag har Big Love på datorn . . .

2008-10-21 @ 08:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0