Fredag

Har just ätit en jättegod fredagsmiddag med familjen och M (som just kom hem). Snart blir det kaffe och muffins. Muffins som jag har bakat! Det blev citronmuffins med cream cheese frosting, och lite strössel på toppen. Efter det ska vi högst antagligen åka ner till Portti för att ta en cider med några kompisar.



Imorron blir det gamlingsbesök. M's mommo, moffa och fammo skall kolla på M's lägenhet och vi skall bjuda på muffins, paj och kaffe. Också imorron är det jag som skall kocka :)

Trevlig helg! 

Kommentarer
Postat av: e

åhhh jag vill cokså vara med..:( låter så gott och mysigt..nåja snart äter vi soppa och paj:)

2008-10-03 @ 18:33:56
Postat av: Alexandra

Tack för hälsningarna i radion! Och nästa gång vi ses bjuder jag på muffins:)

2008-10-03 @ 19:35:48
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0