Lilla huset på prärien

Jag har alltid varit fullkomligt fascinerad av Lilla huset på prärien och blev gudaglad då jag någon gång förra året hittade de två första säsongerna på DVD. Jag kollade igenom de två boxarna i raketfart och har sedan dess försökt hitta också de andra säsongerna, dock utan resultat... Jag blev därför väldigt glad då jag igår när jag slösurfade råkade hitta den tredje säsongen på DVD (till ett mycket saftigt pris, nästan 40euro...). Jag beställde den och väntar nu på att den ska dyka upp i postlådan

Någon som vet var jag kan få tag på de andra säsongerna?




Kommentarer
Postat av: J

TA med ettan o tvåan i helgen!

2008-10-14 @ 19:53:14
Postat av: Alexandra

Emilia har dom i Sthlm...

2008-10-15 @ 17:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0