Ung och kär

Imorgon är det fredag igen och M kommer hem. Veckorna går så snabbt, speciellt nu då jag har jobbet att gå till varje dag. Trivs jättefint på nya jobbet och jag tycker jag klarar av allt det nya galant. I lördag har M och jag dessutom varit tillsammans 4 1/2 år, det är rätt så länge för två unga personer. Vi blev tillsammans 2004 när jag var 17 (vi blev tillsammans 1.5 och jag fyllde sen 18 den 23.5...) och M var 18. Ett år senare i juni, samma dag då vi tog studenten, förlovade vi oss. Många tycker det är dumt att binda sej som ung. Själv tycker jag att många unga idag är alldeles för rädda för att binda sej och att välja en person. Jag tror det här beror på att många är rädda för att gå miste om någon eller något . Men varför ska man gå runt och tänka att något bättre kanske dyker upp om man redan har hittat någon som man älskar och trivs med? Vad kan vara bättre än det och vad mera kan man behöva?

Men var och en väljer själv, det viktiga är ju trots allt att man är lycklig

Kreta 2006 <3

Kommentarer
Postat av: Nädi

4 ½ år ?!?!?!!! herregud va tiden går :D jag va ju 10 då ni blev tsm då jag :S 9 t.o.m !!:D haha nu blir jag 15 ;D

2008-10-30 @ 19:11:12
Postat av: J

Det är sant, riktigt sociologiskt utrett:)

2008-10-30 @ 20:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0