Torsdag

Också idag sköter jag om min kusins lilla flicka. Det går bra, just nu sover hon så jag passar på att blogg lite.. Inget intressant att rapportera dock. Som Jossan sa; Din blogg var mycket intressantare när du bodde i Sverige... Och jo, jag är fullkomligt medveten om att mitt liv, och därmed också min blogg, inte är särskilt intressant just nu... Jag flyttade tillbaka till Finland endast och enbart eftersom M var tvungen att komma hit (jag förbannar återigen den finska staten tyst för mej själv...). Jag önskar att jag bodde någon annanstans, men vad kan man göra? Jo, man väntar att nio månader ska gå i raketfart och medan man väntar försöker man göra det bästa av situationen.

Tack iaf för att ni orkar läsa mina tråkiga inlägg om mitt tillfälligt tråkiga liv...


Kommentarer
Postat av: J

Haha...joo...nå då hade du kanske lite mera lattjo:)

2008-10-09 @ 15:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0