En lista

I brist på bättre tidsfördriv gör jag denna lista. Den känns rätt så bekant så jag kanske har gjort den tidigare.

KLÄDER
Skor: Jag har mina Ecco-skor in i det sista, dom är så sjukt sköna.
Sneakers: Converse.
Jeans: Har inte jeans så ofta
T-shirt: Har oftast toppar av olika slag. Men kan ibland ha någon med tryck från Gina.
Underkläder: Svarta och vita från Lindex. I bomull

ACCESSOARER
Väska: Jag använder oftast min röda köpt på Åhlens, love it.
Plånbok: En stor och mörkturkos, köpt i England
Klocka: Använder dagligen min Lacoste-klocka 
Halsband: Har oftast olika silverhalsband. Vanligtvis ett tjockt kors som jag fick då jag var Dragsfjärds lucia.
Armband: Silver. Thomas Sabo.

TEKNIK
Tv: Samsung.
Stereo: Har ingen. Lyssnar på musik i datorn
Mobiltelefon: Nokia
Mp3: Kommer inte ihåg vilket märke.
Dator: Det är M som sköter det här med datorer.

BADRUM
Tandkräm: Någon helt vanlig, typ pepsodent
Tvål: Bliw
Parfym: Jag har många.. Men jag använder mest DKNY Be Delicious
Hudkräm: LdB
Schampo & balsam: Nivea
Hårprodukt: Har massor.
Medicin: -
Vitamin: Äter frukt och grönt alla dagar.
Huvudvärkstablett: Ipren eller Burana

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Loka. Med fläder smak
Vin: Vitt
Bröd: Varierar.
Choklad: Marabou
Glass: Papagallo och Ben&Jerry's. Tycker dessutom om Valios vanliga lakritsglass.

HEMMA
Säng: Ikea
Lakan: Köpta på Hemtex
Espressomaskin: Känns som en fullkomligt onödig trendpryl...
Kylskåp: Vitt...
Porslin: Omena från Pentik. Vardagsporslin från IKEA

FÄRDMEDEL
Bil:
Ford Mondeo 2.5 Giha (eller mamma&pappas Saab 9-5)
Flygbolag: Det som erbjuds
Taxibolag: Åker typ aldrig taxi.
Cykel: Lämnade min egen cykel kvar i Skövde. Just nu cyklar jag med M's fammos gamla fillare.

MEDIA
Magasin: Läser sällan
Tv: Grey's, Desperate m.fl.
Dagstidning: Husis
Sajt: Många...

ÖVRIGT
Bank: Nordea.
Bensinstation: Den med lägst pris
Gym: Just nu inget. I Skövde var det Friskis&Svettis

Kommentarer
Postat av: ..:emmi:..

Säkert bara jag som är lite trög, men jag fattar liksom inte riktigt pointen med den här listan..är det favoritsaker eller bara vad man nu råkar ha eller vad..?

2008-09-29 @ 17:32:35
URL: http://emppu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0