I Helsingfors

Sitter på Scandic Continental och bloggar. Kom precis till hotellrummet, M och jag har varit och kollat på Wanted med Angelina Jolie. Vi har haft en rolig och fin dag fylld med stads- och butiksvandring. Inte mycket har shoppats men vi har haft desto mysigare. Jag ångrar dock bittert att jag inte tog mina Ecco-skor för jag har nu så förbenat ont i fötterna.

Vi ska fortsätta vår filmkväll med att kolla på What happens in Vegas här på hotellrummet. Blir nog ett glas kall cider också.



Kommentarer
Postat av: mamma

Hejsvejs!

Va kul att ni har det mysigt!Jag har vandrat ner med Selma och lämnat den hemma för att sova, hoppas allt går väl! Vi äter middag tillsammans psöndag!!Krammamma

2008-09-27 @ 22:50:04
Postat av: e

så ni har det mysigt på er mini honeymoon:)kul...Kramar till er:)

2008-09-28 @ 12:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0