Måndag

Har varit ute på en lång länk med Selma, promenerade i rask takt till tonerna av Johnny Cash. Jag var riktigt varm då jag kom hem igen för solen lyser och värmer ordentligt. Nu sitter jag här och lyssnar på Digilistan och surfar. Måste snart ta tag i en massa papper som jag måste fylla i och posta iväg idag. Jag tycker sånt är asjobbigt och skjuter gärna på det så länge det går. Men nu, nu måste jag fixa det.



Nu är alla papper ivägskickade. Herregud. Sju olika kuvert skickade jag iväg och jag har därmed postat papper för över 5 euro. Shit så dyrt det är med vanlig snigelpost. Jag mailar annars alltid, det är ju billigt och bra så man blir lite bortskämd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0