Tillbaka i verkligheten

Nu är vi tillbaka efter en vecka i solen. Vi har haft väldigt skönt och inte funderat på mycket mera än om vi ska sola vid poolen eller på stranden och på vilken restaurang vi ska käka. Stranden var absolut underbar! 14 kilometer lång med finkorning sand och långgrunt vatten. Lovely. Jag har lärt mej tycka om Sangria, åkt bananbåt för första gången i mitt liv (dom borde faktiskt varna en för hur svårt det är att komma upp på själva båten :P),köpt mitt första pärlsmycke och besökt drakgrottorna. Måste dock säga att jag inte gillar Spanien lika mycket som Grekland. Maten är bättre i Grekland, folket är trevligare och de ställen jag har besökt är mera genuina och mindre "turistanpassade". Nåja, en trevlig vecka har vi iaf haft. Vi är bruna och kommer nog att överleva vintern med denna resa i minnet!

Bilder kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0