F Y I

Liten lista

1. Hur gammal är du om fem år? 27

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Har nog inte tillbringat två hela timmar med någon idag.

3. Hur lång är du? cirkus 180

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Rambo

5. Vem ringde du senast? M

6. Vem ringde dig senast? Josefin

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Ett gulligt natimess från M

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Oftast sms

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta

10. När såg du senast din mamma? Idag

11. Vilken ögonfärg har du? Blå-grå

12. När vaknade du i dag? 07.45

13. Vilken är din favoritjulsång? Giv mig ej glans, ej guld ej prakt

14. Vilken är din favoritplats? Hemma-hemma med hela familjen, eller på bryggan i Dragsfjärden

15. Vilken plats föredrar du minst? Många.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis i Sverige med min älskling. Bra jobb

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Massor! T.ex. ensamheten när alla förutom jag hade somnat

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? M

19. Hur stor är din säng? Fnuttiga 120 cm. Måste ha ny!

20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär och bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med pyjamas

22. Hur många kuddar har du i sängen? 4 st...

23. Hur många landskap har du bott i? 2

24. Vilka städer har du bott i? Dalsbruk och Skövde

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota

26. Är du social? Ja, det är jag

27. Vilken är din favoritglass? Pappagallo och Ben & Jerry´s

28. Vilken är din favoritefterrätt? Gillar det mesta :-)

29. Tycker du om kinamat?  Nja, ibland kan det vara jättegott

30. Tycker du om kaffe? Ja

31. Vad dricker du till frukost? Kaffe

32. Sover du på någon särskild sida? Insidan :-)

33. Kan du spela poker? Jo

34. Tycker du om att mysa/kela? Vem gör inte det?

35. Är du en beroendemänniska? Ja, det är jag nog

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Kommer inte på någon just nu...

37. Vill du ha barn? Inte som det känns just nu

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, finska, tyska och franska (mycket behjälpligt numera...)

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet

41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och resor. Överraskningar till mina nära och kära.

42. Äger du dyrbara smycken? Jo

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Grey´s, Desperate Housewives, Dirty, Sexy, Money

44. Kan du rulla med tungan? Ja

45. Vem är den roligaste människan du känner? Josefin, Jenni, M

46. Sover du med gosedjur? Räknas M ;-) Annars nej.

47. Vad har du för ringsignal? Lillebror som sjunger en sång.

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Jo

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Pärmar

50. Flirtar du mycket? Nej

51. Kan du byta olja på bilen? Tyvärr inte

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?  Nej

53. Vilken var den senaste boken du läste? 11 minuter - Paul Coelho

54. Läser du någon dagstidning? Jo

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej

56. Dansar du i bilen? Jo. Syrran och jag hade t.o.m. en "rutin" när vi var mindre

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? p3

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Någon jobbgrej, typ ett telenummer

59. När var du i kyrkan senast? Julafton

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Brita?

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? En natt, typ. Hatar det!


Kommentarer
Postat av: e

jaså, jag e inte rolig...mmm just så...

2009-04-15 @ 20:15:07
Postat av: Alexandra

Jo, du e. Men det finns andra saker som just du e bäst på.

2009-04-15 @ 21:40:38
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se/
Postat av: ..:emmi:..

När jag hastigt läst fråga 60 trodd jag de va Drugge du hade angett som din favoritlärare. Trodd du had blivit helt knäpp...men sen insåg jag att det var mina lässkills det var fel på...:)

2009-04-16 @ 09:42:32
URL: http://emppu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0