Allt möjligt

En tid sen jag skrev igen...

Kräftskivan är förbi, en lyckad tillställning med snapsvisor, mat, skratt, dans och snapsviseskrivande (?!). Jag har inte tömt kameran på bilder ännu så jag smäller upp dem lite senare.

Just nu känns det verkligen som om tiden inte räcker till. Känns som om jag har massor att göra fastän jag inte rikitgt kan lägga fingret på vad det är som gör mej lite uppstressad... Inte kan det väl vara den stundande Greklandresan?! Kanske det, kanske. Nåja, jag åker iaf först över till Sthlm för att hjälpa syster E med att packa och flytta. E och M.J har nämligen köpt sitt första egna hus. GRATTIS :-). Några dagar senare kommer också M över till Sverige varfifrån vi sedan flyger vi till Skiathos för att därifrån genast ta båten över till Mamma Mia-ön Skopelos.

På Skopelos ska vi hyra bil och köra runt i jakten på den perfekta stranden. Det lär bli svårt att hittade den eftersom alla stränder lär vara extremt vackra. Perfekt! I sex dagar ska vi semestra i Skopelos innan vi drar vidare till Alonissos där det är tänkt att vi ska vandra. Från Alonissos åker vi til Skiathos där vi kommer njuta av mera vackra stränder. Under våra 14 dagar blir det nog också en hel del god mat och många, många foton.


Kommentarer
Postat av: ..:emmi:..

Jag hitta just den där finafina rumsrena snapsvisan i min byxficka... Underbar. Vilka poeter vi är..

2009-08-11 @ 21:17:51
URL: http://emppu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0