Advent

Länge sen jag skrev igen, har blivit världens sämsta på att uppdatera bloggen. Har så mycket på G hela tiden att det inte hinns med helt enkelt. Nåja, nu är det december och nedräkningen till jul har börjat på allvar! Jag älskar julen, men mest av allt älskar jag alla förberedelser så jag är verkligen i mitt esse nu då det ska göras julmysigt i lägenheten, julkort skall fixas och julklappar inhandlas. Kom precis hem från syster J, där fixade vi tillsammans lite julfint också i hennes fina etta, mysigt. Nu ska jag lägga mej på soffan och börja kolla på Desperate Housewives tredje säsongen, har just tittat klart på ettan och tvåan.

Förutom julmusik går denna låt varm hemma hos oss just nu. Mycket bra!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0