Brigadbesök

Idag har lillebror I och jag varit till Ekenäs och hälsat på M. I sov hela vägen till Ekenäs med när vi väl var framme blev han riktigt jännä och jag tror inte han var tyst ens en minut. Vi åt munk och drack kaffe på Sode och M berättade lite om det militäriska för lillebror. Vi hade riktigt trevligt men hann inte vara där så länge eftersom M måste tillbaka i vakt. Nästa helg kommer han hem igen, det är skönt. Ser dock ut som om han kanske stannar inne 3 månader längre än planerat, mina känslor kring detta är verkligen tudelade men efter att vi har klarat 9 månader skall vi väl klara 3 mån till. Får se hur det blir, kanske kommer han hem som planerat den 2 april.

Imorgon åker jag till Åbo, ska bli riktigt skoj. Först lite shopping och sedan krog med Jossan och Emmi.

Kommentarer
Postat av: Josefin

OM min mun är normal...hoppas de!

2009-02-21 @ 08:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0