Första februari

Dagen började med lunch med M's släkt på fina Strandhotellet. Efter det åkte jag upp till Lemobro för att åka pulka med lillebror. Vi gick ner till isen och letade upp ett passligt pulkberg, sedan åkte vi så länge det var ljust ute. Det var jätteroligt trots att mina stövlar läckte och jag blev survåt om fötterna. Påväg hem drog Selma I's pulka och det tyckte nog lillebror att var dagens höjdpunkt eftersom det gick så fort :-). Ikväll har jag också hunnt med ett besök hos moffa och en stavpromenad. Nu ska jag kolla på Friends medan jag väntar på att M ska komma hem, han har varit i Kimito och kollat på revyn Triangeldramat som jag såg tidigare i veckan.

Kommentarer
Postat av: e

e d så mycket snö där nu..hmmm..:)musigt

2009-02-01 @ 21:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0