Gårdagen

Vi firade Alla ♥:ans Dag i Åbo med middag och bio. Vi åt på restaurangen Frank Benelli´s; en restaurang som serverar italiensk och amerikansk mat. Vi käkade urgod förrätt bestående av italiensk plockmat som t.ex. parmaskinka och oliver, och till huvudrätt åt jag kyckling fylld med nån sort ost och till det pestopotatis (M åt en klassisk amerikansk cheese burger). Dessutom träffade vi på Emmi och hennes M, det var trevligt att byta några ord.

Efter middagen gick vi på bio. Vi såg Revolutionary Road, en film med Kate Winslet och Leonardo Di Caprio. Riktigt bra film! Jag blev mäkta förvånad över att Di Caprio faktiskt kan skådespela, jag har nog aldrig tagit honom riktigt på allvar tidigare men i denna film var han jättebra! Winslet var också duktig och filmen var en riktigt tankeväckare och den berörde tyckte jag. Sevärd också den.

Dessutom fick jag detta fina halsband från Guldviva av M. Jag älskar det!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Övertyga inte Titanic dig om det!? daa!

2009-02-17 @ 10:57:02
Postat av: Alexandra

Nå inte vet ju no om han va så övertygande där inte, bara barnet. Nu va d skådespeleri på hög nivå.

2009-02-17 @ 11:22:22
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0