Igår

Vi hade riktigt skoj igår! Först var vi hemma hos Emmi och pratade bort typ fem timmar, sedan gick Emmi och jag vidare till Börsen där vi dansade bort ytterligare några timmar. Jag var hemma någongång runt fyra och väcktes redan vid halv tio eftersom Josefins pojkvän är en riktig morgonmänniska som stiger upp typ sju :-)

Idag har vi varit på Ljusfest, en tillställning där härlig ljus av alla slag säljs, till vår moster.  Köpte ett stort ljus som doftar vanlij och rabarber-jordgubb. Nu kollar jag på Friends och ska snart sova, jobb imorgon igen.

Kommentarer
Postat av: e

du lägger dig för sent min vän....

2009-02-23 @ 09:04:08
Postat av: ..:emmi:..

Had du kiva i taxin o på hemresan.. :)? Varifrån dök den där killen riktigt upp ?

2009-02-23 @ 10:35:41
URL: http://emppu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0