Torsdag

Kom just hem från jobb, är trött och seg men ska ändå ställa mej och kocka snart, blir Chili Con Carne idag. Jag är verkligen ingen bra kock men denna rätt är jag faktiskt riktigt bra på att laga. Dom hade äntligen höjt värmen i mitt kontor så det var skönt att komma hem och för en gångs skulle inte vara iskall och halvt nerkyld.

Undrar vad jag ska hitta på i helgen? Antagligen åker jag till Åbo och hälsar på Jossan (det är vad jag brukar göra när M "sitter fast")... Nåja, nu blir det iaf ett avsnitt Friends innan jag börjar laga mat.

Ps. Fazers nya choklad Fazer Exclusive; Milk chocolate with Pistachios and a hint of salt är sjukt god. Testa!

Kommentarer
Postat av: ..:emmi:..

Hur lagar du chili con carne då, om man får fråga..? Jag vill också kunna laga det, det är ju jättegott...

2009-02-05 @ 17:41:55
URL: http://emppu.blogg.se/
Postat av: ..:emmi:..

Det där lät ju till och med som någonting jag sku klara av. Tackis :)

2009-02-05 @ 19:03:09
URL: http://emppu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0