Årets första dag

Idag sov jag länge, vaknade vid halv två av att M ringde för att fråga hur gårdagens nyårsfest hade varit. Fest var jätterolig och jag är glad att jag trots viss tveksamhet valde att tillbringa nyåret i Ljungborg. Jag saknade dock M hela kvällen och tänkte för mej själv att ensamhet om något kan få en att uppskatta det man har (ibland kan man ju tyvärr glömma bort det...). Idag har jag inte gjort något speciellt förutom ätit en jättegod nyårsmiddag med familjen och varit på länk med Selma och systrarna. Nu ska det bastas, älskar att bada bastu men måste erkänna att tre år i Sverige nog påverkade uthålligheten när det gäller mitt bastubadande.

Imorgon kommer M hem. Jei.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0