Fredag

Igår hämtade jag hem M och vi åkte til Åbo. Meningen var att vi skulle se en film men den film vi hade enats om att se var fullbokade så istället blev det lite shopping och restaurangmiddag. Jag hittade ett par finfina Vagabond stövletter på Stockmann som jag endast batalde 55 euro för eftersom dom var nedsatta. Till middag käkade jag lax och M han tog en riktig karlamåltid med mixed grill.

Nu ska vi käka frukost och sedan ska vi iväg till mamma och pappa, det ligger is på träsket och pappa har köpt/letat fram skridskor till oss alla så det lär bli en riktigt kul lördag. Sedan har jag och M lovat att fixat greksikt till middag ikväll.

Storesyster E: Det känns nog lite tomt utan dej här hemma. Men snart ses vi.

Kommentarer
Postat av: e

jo här borta e d ödsligt...:(

2009-01-03 @ 16:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0