Planer

M och jag har bestämt att vi ska försöka komma iväg till södern under våren. Allt beror ju förstås på mitt jobb och M's tjänstgöring men en vecka i solen är i alla fall vad vi hoppas på. Har kikat lite på Maderia, Malta och Azorerna. Kan också hända att det blir Cypern eller Spanien, eller något annat ställe där det garanterat är sol och varmt. De tre förstnämnda ställena är nämligen inte så säkra kort när det gäller solen (Malta är väl ganska så säkert ...), men de lär vara riktigt vackra platser. Får se, får se. Och om det inte blir av kan man ju alltid drömma sej bort genom att titta på bilder som tagits när vi faktiskt har haft möjlighet att flyga iväg till solen. Som bilden här nedan, den tog jag på oss när vi var i Montenegro i maj 2006.




Kommentarer
Postat av: nathalie

Ojj va fin bild på er ! :)

2009-01-06 @ 21:48:37
Postat av: Alexandra

Hah, måttligt. Min frilla ser lite slickad ut:D Hih! Å M har (långt) hår:) Men skönt ser det ut. Gud va ja längtar till en varm och solig strand!

2009-01-07 @ 12:24:50
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0