SatC - The Movie

Igår såg jag Sex and the City - The Movie igen. När jag såg den på bio i somras blev jag faktiskt lite besviken, jag tyckte nog den var helt bra, men inte sådär jättebra som jag trodde den skulle vara. Men igår när jag kollade på den hemma hade jag glömt hur fejk den var, jag blev nästan lite chockad över att jag någonsin hade tyckt att den var bra. Skämten var helt B om man jämför med dem i serien och skådespeleriet var lite halvdant. Kändes lite som om dom ville göra något nytt samtidigt som dom inte ville avvika från serien för mycket (man måste ju tjäna pengar också...). Fokusen låg helt klart på alla fina kläder, accessoarer och annat mojs och inte på storyn eller skådespelandet. Jag kan nu lungt säga att jag helt enkelt tycker att SatC inte riktigt funkade som film, serien tycker jag dock att är fenomenal. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0