Söndag

Idag har det varit en riktigt seg dag. Degade omkring i morgonrock till sena dagen och sedan dess är en promenad med Selma det enda vettiga jag uträttat. Mycket mindre vettigt har jag dock gjort. Eller mycket och mycket, jag har kollat på många avsnitt av Gilmore Girls (fick första säsongen till julklapp av M) och spelat Diddy Kong Racing med lillebror och Nathalie. Gud vad kul det var att spela igen, jag har dock blivit mycket sämre p.g.a många år utan Nintendo 64-spelande (i ärlighetens namn var jag nog aldrig rktigt jättebra, i alla fall inte lika bra som Jossan och E ...).  Till kvällsfika hade mamma bakat gudomliga vaniljbullar, dom var i princip dagens höjdpunkt . Tur att M kommer hem nästa helg, lär väl hända lite mera då även om vår trip till Sverige har blivit framskjuten en vecka.

Min dag i bilder :-)




Pipsy, till vänster på bilden, är helt klart bäst!


Gammal bild på mej i Selma på promenad i Skövde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0