ÖSregn + bilder

Regnet bara häller ner och jag är extremt trött och slö. Kan inte solen lysa?! Något som dock piggar upp denna gråa dag är faktumet att det faktiskt är fredag och att jag har min nya kamera. Igår fotade jag som en tok hela dagen, tog närmare 400 bilder, en del vettigare än andra (Nåja, nån gång kan man ju faktiskt behöva en bildserie som visar syster J när hon hänger tvätt...). Jag tycker kameran är jättebra redan nu, har dock mycket att lära mej ännu innan jag kan använda den till 100%.









Alla bilder är inte så värst snygga men demonstrerar väl hur skarpa och bra bilder kameran tar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den tar jättebra bilder tycker jag ! :

2009-07-25 @ 11:18:38
URL: http://nathalieskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0