Följetong

Fortfarande sjuk, fast mår nog betydligt bättre nu. Hela veckan + hela helgen har blivit förstörd av vad läkaren och jag själv tror är mononukleos. Det konstiga är att man egentligen inte ska få det igen om man, som jag, redan har haft det. Fågade läkaren om ändå är möjligt att insjukna igen och hon sade att det är ovanligt men att allt är möjligt... Livslång immunitet my ass. Vaddå bitter?!

Såg The Bucket list med M igår. En fin film! Älskar Jack Nicholson som spelar en av huvudrollerna. Han spelar för övrigt också mot Helen Hunt i en av mina absoluta favvofilmer As Good as It Gets (Livet från den Ljusa Sidan).

Inga roligheter att skriva om idag inte.

Kommentarer
Postat av: ..:emmi:..

Hoppas du har en mild mononukle-variant i såfall, utan bölder och sånt...jag rekommenderar inte såna...

Krya på dig!

2009-03-29 @ 17:11:10
URL: http://emppu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0