Frisk(are)

Har precis kört M till Kimito varifrån han fortsätter till Ekenäs och brigaden. Själv mår jag nu mycket bättre och min hals ser inte förjäklig ut längre. Missförstå mej inte, den ser på långa vägar inte normal ut men i såna här sammanhang får man nöja sej med det som bjuds. Imorgon ska jag tillbaka till jobbet efter en veckas sjukledighet. Riktigt längtar tillbaka och hoppas så att jag mår ännu bättre imorgon så att jag kan jobba heldag utan probs.

Ps. Varför kan man inte göra antibiotika i något annat format än gigantiska tabletter som är omöjliga att svälja när ens hals är minimal?! Och varför är tabletterna allt som oftast odragerade?! Jag har enorma problem med att svälja min medicin. Jag får varje gång kämpa som fasen, och varje gång får tablett-tagandet mej att vilja spy. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0