Helg

Igår var jag borta på ett jobbrelaterat seminarium på Viking Line hela dagen. Helt bra och produktiv dag som slutade med bio med M i Åbo efter att jag hade kommit i land igen... Vi såg Marley & Me, riktigt bra film med ett så ledsamt och fint slut att jag inte var den enda i biosalongen som grät. Vår Selma här hemma nästan lika busig som Marley, men också exakt lika glad och precis som Marley älskar hon allt och alla.

Idag har vi inte gjort något. Sov hur länge som helst och sedan har vi bara legat i sängen och kollat på film eftersom jag känner mej lite småsjuk. Vi har sett Vicky, Cristina, Barcelona men jag kan inte riktigt uttala mej om den var bra eller inte eftersom jag sov stora delar av filmen... Nu ska vi äta och sedan ska jag skjutsa M och hans bror tillbaka till brigaden. Skitsöndagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0