Mamma Mu och Kråkan

Idag har jag varit på bio med lillebror. Vi såg Mamma Mu och Kråkan. Jag kan bara konstatera att filmen verkligen var gjord för barn (dock med ett fint budskap om vänskap) och att min bak fullkomligt domna bort efter att ha suttit 78 min på Bio Ponys stenhårda stolar. Sällskapet var dock härligt och jag har haft en rolig kväll. Bäst var ändå när vi cyklade hem, I satt i min korg på pakethållaren och jag trampade och sjöng "Vi har fått en konstig ko med konstiga små horn?..."

Kommentarer
Postat av: e

gillade ditt sällskap filmen då:)`?

2009-03-18 @ 20:28:54
Postat av: Alexandra

Jo, han tyckt den va jättebra. Vilket också alla andra barn nog tyckt.

2009-03-19 @ 17:01:26
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0