Söndag

Välbehövligt lugn helg. Har sovit som en stock i princip hela helgen; långa, sköna nätter utan att vakna hundratrettielva gånger. Beslutet att ta det lugnt och inte göra något under helgen var väldigt klokt även om det resulterade i en missad inflyttningsfest. Nåja. Har just varit ute på länk med Selma och jag kan än en gång bara konstatera att våren är här. Solen lyste och värmde som bara den, jag hade vinterjackan på men det var alldeles för varmt. Vägen var torr och i sluttningarna smälte snön.

Nu ska jag kolla på Grey's Anatomy. Har någon koll på hur många serier jag har avverkat sedan jag flyttade hit? På listan finns bl.a Friends (alla säsonger minst två gånger...), Lipstick Jungle, Dirty, Sexy, Money, Lilla Huset på Prärien. Gud vad patetiskt :-). Saknar M, saknar Sverige, saknar att bo på ett ställe där man kan göra nästan vad som helst, när som helst. Nåja. Snart flyttar vi igen och allt återgår till det normala. Jag ska dessutom inte glömma det positiva med att bo här; mitt roliga jobb, min familj, naturen och . . . ja that's ungefär it.

Efter Grey's ska jag iväg på en jobbgrej.

Kommentarer
Postat av: e

skönt med lugna helger..:)vi har städat:)

2009-03-08 @ 14:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0