4 av allt

4 TV-program :
Grey´s Anatomy, Desperate Housewives, Private Practice, Dirt, Sexy, Money.

4 saker jag gjort idag:
Varit sjuk, varit sjuk, varit sjuk och gosat med Hedda

4 saker jag längtar efter:
Att bli frisk, livet i Sverige, Öluffen i Grekland och att älskade M ska komma hem från milin.

4 saker på önskelistan:
Ny bil (vill ha!), en härlig stadssemster med M (förra året var vi i Prag i april),  Tomas Sabo armband och ett vitinskåp  

4 saker som avskys:
Att jag är sjuk!, snön, att Selma fäller massor med hår och den för tillfället ostädade lägenheten.

4 saker jag tycker om att göra:
Resa, gå på länk med Selma, avverka tv-serier på löpnade band och fotografera

4 saker jag ätit idag:
Har nog inte ätit så mycket som fyra saker idag

4 som jag utmanar:
Den som läser och vill göra utmaningen; feel free!

Kommentarer
Postat av: n

Du glömde Y-et i dirty ;)

2009-03-26 @ 20:15:17
URL: http://nathalieskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0