Första maj

Snabbloggar lite nu då jag hinner innan vi skall åka till hamnen här i Åbo. Vi har haft en jätterolig valborg och vädret har varit underbart. Igår började kvällen med traditinell mösspåläggning på Vårdberget. Mötte upp lite vänner och åkte sedan vidare för middag, sedan fortsatte kvällen med krogbesök. Hann inte prata och träffa alla kompisar som jag hade tänkt men annars var kvällen helbra!

Idag åkte vi till Vårdberget igen och hade picknick. Där var massor med folk! Vi grillade och åt lite annan småmat i solen men bestämde oss sedan för att fara hem. Vi lade oss på ett berg här på Jossan och V-P´s gård och så somnade vi! Vi sov två timmar där ute, världens skönaste nap! Nu har vi druckit kaffe och ätit enorma wienerbröd som M köpt.

Idag firar ju jag och M fem år tillsammans ♥, och av mej fick M en valfri stadssemester. Svårt att hitta någon passande gåva åt någon som det känns som jag redan köpt allt. Men att ge honom en resa var något jag funderat på ganska länge och han blev jätteglad.    

Nu åker vi till Sverige, jei!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0