Sjuk igen???

Men gud! Kände mej seg imorse, lite halsont och allmän trötthet men trodde nog inte att jag skulle bli sjuk. På eftermiddagen segade jag totalt och så hade jag stegring igen. Damn! Missar systers första stora sånguppträdande i Åbo och dessutom har jag verkligen inte tid att vara sjuk. Har sovit nu hela kvällen och jag tror mej må bättre så vi hoppas att jag inte får någo värre fel. Jag måste iaf på jobb imorgon, har massa viktigt som jag absolut måste få gjort så lite stegring kan inte stoppa mej. Nu blir det att kurera med vitlök, immunförsvarstabletter, burana och C-vitamin! Alla bobbor ska bort!

Lycka till älskade M som idag åkte till (fucking) Imatra för inträdesprov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0