Fredag

Idag har familjen (eller iaf en del av den) och moffa varit här. Har visat lägenheten för dem och ätit god middag, mycket trevligt. Fast vi ofta tycker att vi har ganska stort här hemma blir det alltid trångt när min stora familj kommer på besök, men finns det hjärterum så finns det stjärterum. Nu blir det snart natt här hos oss, imorgon blir det hem till ön igen för att fira fina pappa ♥.

Älskar f ö vår nya tvättmaskin. Jag som alltid har hatat att tvätta har sedan igår kört typ 7 maskiner tvätt och tycker det är hur kul som helst :) Kan också berätta att soffan och vitrinskåpet passade in perfekt och att lägenheten nu ser ut precis så som jag hoppades och önskade att den skulle se ut.

Kommentarer
Postat av: mamma

Hejsvejs!

Tack till er för en härlig kväll, då vi fick sätta oss til ert fina bord och avnjuta Mats specialiteter, och inte att förglömma den underbara efterrätten som du fixat.. vi är så glada , pappa och jag, för att ni trivs, och har det bra. Tack och vi kommer gärna igen!!

2009-11-09 @ 14:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0