Måndag

Så var det måndag igen då. Helgen har varit trevlig; middagsgäster och utgång på lördag, IKEA och lite annan shopping på söndag. Köpte soffa och vitrinskåp på IKEA, och så lite andra nödvändiga småprylar; kastruller, ljus, tallrikar, förvaringsburkar o.s.v. Sen köpte jag lite nya kläder på H&M, känns som det var en evighet sen jag handlade kläder senaste. Nu blev det iaf lite nya överdelar samt en asasnygg ny kappa. Jag har rensat ur min garderob riktigt ordentligt inför denna flytt, gjorde mej t.ex. av med 7 st (!) jackor.

Nu blir det middag här, Chili con Carne, gott (och den enda rätt jag är riktigt bra på att laga...)! Maten serveras till tonerna av härliga Lisa Ekdahl.

Kommentarer
Postat av: e

öhh VAR e alla dom? jag behöver jackor...

2009-11-02 @ 20:23:56
Postat av: Alexandra

Dom e här, di får kolla när du kommer

2009-11-02 @ 21:00:17
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0