I´m back

Har haft så mycket på G under den senaste tiden att bloggen helt enkelt fått ligga nere ett tag, men nu är jag tillbaka. Kort resumé:

  • Flytten snart klar (och därmed allt som hör flytten till så som papperskrig och uppsägning av diverse miljoner  avtal.).
  • Tvättmaskin, möbler och annat inredningsgrejs inköpt.
  • Födelsedagsfiras i kvadrat avklarat
  • Resa till Sverige (Systersonen, mitt och M´s gudbarn, är den sötaste lilla bebben som jag någonsin sett! Underbart söt, men också så duktig; inget överdrivet gråt, mycket "prat" och stor personlighet redan som ytte-pytte. Saknar.)
  • En rolig grej som jag berättar mera om på lördag har äntligen blivit av!

Annars allt som vanligt. Händer hela tiden massor med småsaker som får det att kännas som om jag ibland står bredvid och ser på vad som händer i mitt liv. Note to self: Måste leva mera i nuet.


Kommentarer
Postat av: e

vet jag vad grejen e?eller jo km på va d måst vara

2009-10-22 @ 12:40:46
Postat av: Alexandra

Jo, du vet :) E helt fullt jännä :)

2009-10-22 @ 12:51:03
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0