35 korta frågor

1. Vart bor du? Dalsbruk. Flyttar snart till Åbo
2. Bor tillsammans med? Med M och Selma
3. Hus eller lägenhet? Lägenhet
4. När är du född? 23.5.1986
5. Något jobb? Projekt-/Verksamhetsledare
6. När gick du upp i morse? 07.45
7. Duschat idag? Nej, men tvättade håret i handfatet...
8. Kramat någon idag? M och Selma
9. Pussat någon idag? M ♥
10. Dagens klädsel? Svarta byxor, vit skjorta, turkos t:skjorta och halsband från BagLady
11. Dagens smink? Det vanliga; lite solpuder och mascara
12. Har du pojk-/flickvän? Är förlovad med M sedan 2005 (varit tillsammans sen -04)

ANTINGEN ELLER:
13. Svart eller vitt? Svart, eller vitt. Hmn, vet inte.
14. Hund eller katt? Hund!
15. Ut och festa eller hemma och mysa? Gillar båda men festar nog rätt så sällan iaf...
16. Ragga eller bli uppraggad? Uppraggad...
17. Big Brother eller Paradise hotel? Båda är grymt dåliga, men om jag måste välja blir det PH
18. Blont eller svart hår? Jag har ju varit blond hela livet så svaret är rätt givet...
19. Har du blåa ögon eller bruna? Blå-grå
20. Choklad eller lakrits? Beror på vad man är sugen på, båda gott.
21. Göteborg eller Stockholm? Stockholm!
22. Högerhänt eller vänsterhänt? Jag är världens mest högerhänta människa.
23. Coca cola eller fanta? Cola
24. Pizza eller kebab? Pizza
25. Randigt eller prickigt? Randigt
26. Älska eller älskas? Båda!

VEM:

27. Ska du träffa imorgon? Antagligen ingen speciell...
28. Sjöng du senast för? Säkerligen M
29. Hade du senast en msn-konversation med? Det var nog syster E
30. Spelade du tvspel med senast? När spelade jag TV-senast?!
31. Vill du sova jämsides med i natt? M

VAD:
32. Önskar du att du slapp? En massa jobbig vuxen-måsten, t.ex. betala räkningar
33. Vill du ha nu? En hel massa nya grejer till nya lägenheten; soffa, fåtölj, köksbord, micro, tvättmaskin o.s.v.
34. Önskar du dig i julklapp? Har inte kommit så långt ännu. Brukar oftast köpa det jag vill ha själv, därför tycker alla att jag är asajobbig att köpa klappar till. Men smycken går alltid hem...
35. Längtar du till? Att flytten ska vara överstökad och att få träffa lilla bebben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0