Jakten fortsätter

Jakten på den perfekta lägenheter fortsätter. Den vi tittade på igår var tyvärr inte så trevlig och vi valde att inte ta den. Det var synd och skam eftersom jag skulle ha fått syster J till granne men jag vägrar bo i en sunkig lägenhet. Jag saknar min fina, fräscha Skövde-lägenhet och vill inte ha något som är sämre än den. Nåja, vi kommer ju ändå att bo nånstans i Åbo med gång- eller cykelavstånd till syster så det blir nog bra.

De lägenheter vi nu är mest intresserade av är treor på Itäinen Rantakatu. Det är dock inte bara vi som är intresserade av att bo med utsikt över ån... Hoppas det ordnars sej till vår fördel! En sak är iaf säker, jag flyttar inte före jag hittat en lägenhet som är precis som jag vill ha den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0