Kort sammanfattning

Det händer så sjukt mycket hos oss nu, det är svårt att hinna blogga mellan varven även fast jag skulle vilja. Bloggen är ju min lilla dagbok och det är så roligt att gå tillbaka och läsa vad man grejat med. För exakt ett år sedan var det en solig söndag som vi tog tillvara genom att gå på länk med Selma. Jag var ledsen över att M skulle tillbaka in i milin efter helgens ledighet. Utan bloggen skulle man knappast någonsin komma ihåg eller tänka på just den där rätt vanliga dagen i ens liv...

Detta har f ö hänt

  • Helgens fest var mycket lyckad! Måste göras om snart, inte om ett halvt år...
  • Tordalslägenheten är uppsagd och vi flyttar till Åbo nångång i oktober.
  • Inte en endaste liten pinal är nerpackad... (Jag har dock inventerat våra sängkläder. Hur prioriterar jag?)
  • Längtar hela tiden efter att få se syster Es och M.Js lilla baby ♥
  • Vår bil är efter två månader (!) äntligen i körbart skick igen! Great success!
  • Ovannämnda bil är numera också i det finska bilregistret och vi har således finska plåtar. Not so great (saknar Sverige och vårt svenska registernummer).
  • Vi är åtskilliga euron fattigare efter att bilen nu är fixad och i finskt register
  • Vi har en ny, fin lap top. Äntligen!
  • Vår stationära dator har probs så antagligen har vi snart också en ny, fin sådan (Snälla dator, håll ihop!)
  • Jag har blivit fullkomligt beroende av att kolla på Lyxfällan på TV3's WebTv. Kollar också på Ensam Mamma Söker när jag inte orkar med alla ansvarslösa människor i Lyxfällan (Lite info till intresseklubben: Jag har klippt mej hos Johanna som är en av dom Ensamma Mammorna i säsong 2)
  • M har fått jobb som börjar i januari. Härligt!

Nåja. Låter inte som så mycket men tro mej, känns som våra liv går i ultrarapid nu.

Kommentarer
Postat av: e

d e alltid allt på en gång...tro mej så gör jag alltid:)

2009-09-22 @ 10:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0