Fredag hela veckan

Så var det fredag igen och M kommer hem! Jei! Veckan har gått i arbetets tecken och jag har egentligen inte gjort något värt att nämna. Eller jo, igår var jag i Bruke hos familjen (alla var hemma!), vi var ute och grillade korv och gick sedan in och värmde våra frusna  tår, fingrar och rumpor vid brasan. Tyvärr måste jag åka hem eftersom doggen var ensam, jag borde ha tagit med Selmis, då hade också jag kunnat stanna. Selma hade för övrigt haft det riktigt mysigt, hon hade börjat dagen med att sova i vår vita soffan för att sedan forsätta dagen med att sova i vår säng. Jättekul med svarta hundhår på vita soffan...

Under veckan har jag dessutom fått en massa viktiga samtal ringda. Fattar inte varför man lämnar sånt där lite halvjobbigt ogjort, det är ju så otroligt skönt när man väl har fått det gjort. Och egentligen är det inte ens jobbigt...

Kommentarer
Postat av: Sasha

Det där med att lämna halvobehagliga grejer ogjorda låter väldigt bekant... när ska man fatta att det är så mycket lättare att göra dom direkt istället för att skjuta upp dom i evigheter så att dom börjar verka mycket större än dom är?

2010-02-19 @ 14:34:12
URL: http://sashulik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0