Lista

Vad får du oftast komplimanger för: Nja. Att jag är ordningssam (en del kommentarer kanske inte är av positiv karaktär men det struntar jag i...), och att jag är snäll.

Vad säger du för att imponera på någon: Åh, vet inte. Försöker nog inte så ofta impa på någon. Kan dock tänka mej att jag skulle inleda någon intressant diskussion om typ Amerika eller politik (M har smittat ner mej...) 


Hur imponerar man på dig: Var snäll! Och intressant! Om en gentleman (om det är fråga om en man alltså...).


Sprit, cider, vin eller öl: Vin, rött.


Är du musikalisk: Nope. Vill gärna tro det dock :-)


Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten


Tycker du om sushi? Har inte vågat testa än.


Vad äter du helst när du ser på film: Chips


Antal timmar sömn inatt: Vet inte.


Vad använder du för schampo: Lite olika, just nu Tresemme.


Hur gammal är du: 23

Gröna eller röda äpplen: Röda


Vanligaste färg på dina kläder: Svårt att säga


Favorit dryck på morgonen: Kaffe med mjölk!


Rakar du benen: Nå jo.

Vilken tid gick du upp idag: 08.00


Har du strumpor på dig nu: Jo, gröna.


Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej


Vill du gifta dig: Oh ja.


Vill du ha barn: Tror inte det, men framtiden får utvisa.

Biter du på naglarna: Inte biter, men river. Usch. Slutade en tid men genast när stressnivån stiger är jag där igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0