Dag 06 – Din dag

Steg upp och gjorde mej i ordning. Kramade på Mats som var hemma ännu imorse. Sedan körde jag honom till Kaarina, varefter jag åkte tillbaka till våra hoods och besökte hälsovårdsstationen. Där visade jag ett födelsemärke för en läkare, visade sej att det nog inte var något att oroa sej för men jag ska ta bort det, och ett annat, ändå. Efter läkarbesökte körde jag till Dalsbruk där jag jobbade, åkte sedan hem via Kimito. Ikväll har jag hunnit med att laga och äta chili con carne samt vara ut på länk med Selma. Det är snorhalt på gångbanorna här och jag blev verkligen förvånad av att jag mötte 4 (!) joggare medan jag halkade omkring med Selma. Nu ska jag snart hoppa i snarklådan, är trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0