Dag 13 – Din vecka

Mina veckor är inte så sprudlande roliga. Jobb och träning för att sum it up. Jobbar delvis hemifrån och delvis från Dalsbruk. Det betyder att jag ca 3 gånger per vecka kör 82 km * 2, en hel del tid tillbringas således i bilen. Tur att vi har en supersnygg, supersnabb och superbekväm bil!

 

Jag tränar också på gym på veckorna. Det tycker jag om! Skönt för hela kroppen och avkopplande. Dessutom har jag ju Selma som ska promeneras, iom att Mats inte är hemma på veckorna faller detta på mej alla dagar. Det är otroligt bra att man har hund, då MÅSTE man nämligen alltid ut oberoende väder eller humör. En del shopping, Tv-serier och träffar med kompisar brukar förstås också hinnas med under veckorna.

På fredagarna kommer Mats hem. Jag hämtar honom oftast från Kaarina och det är startskottet för vår helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0