Dag 17 – Ditt bästa minne

Mitt bästa minne?! Gud vad svårt! Jag har många bra minnen, främst från när jag var liten. Resor med familjen, båtutfärder med mommo och moffa, lekar med syskonen, speciellt minns jag de evighetslånga, härliga sommarloven! Sedan har jag förstås många härliga minnen från min tid med Mats. Det handlar främst om våra resor och utflykter, men också om dagen då vi blev studenter OCH förlovade oss (till allas stora förvåning). Jag minns också lite extra då jag var Dragsfjärs Lucia, dagen då jag fick min kandidatexamen och dagen då jag fick mitt första jobb. Jag kan absolut inte säga ett enda "bästa minne", jag har helt enkelt för många!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0