Flera dagar i ett

Dag 18 – Din bästa födelsedag

Oj, oj. Svårt igen! Har haft många bra födelsedagar! Jag minns dock min 22-årsdag mycket bra. Mats och jag bodde i Skövde och planerade således att fira min födis på tumis. Just då vi var påväg till en restaurang plingade det på dörren och där stod min syster Emilia! Jätterolig överraskning!

Dag 19 – Något du ångrar

Försöker att inte ångra saker, men trots det har jag en tendens att göra det. Oftast handlar det bara om små saker och jag har egentligen inte någon större grej som jag ångrar. Ja, det skulle vara att vi flyttade tillbaka till Finland. Fast det förde ju med sen en massa bra saker också det, som jobben t.ex.

Dag 20 – Den här månaden

Har varit lååång. Januari är en trist månad, usch! Nåja, snart är den slut och då börjar februari som är... lika tråkig... Great!

Dag 21 – Ett till ögonblick

Ett ögonblick kan betyda så mycket. Alla små vardagliga ögonblick är ju vad som bygger upp ens liv. Att njuta av varje ögonblick, uppskatta och ta vara på också det vardagliga är viktigt. Men ack så svårt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0