Julkänslor

Efter middagen, som idag består av nudelpanna, skall jag börja fixa med mina julkort. Jag tror jag har nästan alla pysselgrejer jag behöver och idag känner jag mig inspirerad eftersom jag har riktig julkänsla i kroppen. Det är konstigt att julhysterin drar igång tidigare och tidigare varje år, själv ska jag försöka spara det mesta (förutom julkorten som lär ta en evighet att laga) till december, den riktiga julmånaden, även fast det kliar i fingrarna på mej och jag har lust att dra fram allt pynt och tjafs redan idag :)

Idag kommer det en massa bra program på TV, alla på Kanal 5; Friends, Ugly Betty, Desperate och Christine.
En helkväll med min vän TVn med andra ord.

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0