Tillbaka i Skövde

Sent igår kväll var vi, efter en lång resa, hemma i Skövde. Helgen har varit underbar! Det var länge sedan jag hade så här roligt och avkopplande, synd att tiden går så fort bara... Nåja, får vara glad att jag/vi har fördelen att alls få uppleva och göra saker tillsammans hela familjen, det är inte alla som har det, av en eller annan orsak...

Back to reality nu igen då. Idag har jag skolarbeten att jobba med, missade en hel del medan jag var hemma vi Finland. Klockan fem har jag seminarium och innan det måste jag till bibban och läsa i kapp en massa jäkla tråkig text. Tur är ju att man i denna kurs kan flumma massor, det finns nämligen inget rätt eller fel. Behöver med andra ord inte memorera massa fakta, jei.

Nu måste jag ta itu med allt som måste göras idag. Men först bilden på min nyinköpta lacoste-klocka.



Annan bloggdesign igen eftersom den gamla såg jättekonstig ut i vissa datorer.


Kommentarer
Postat av: mamma

Hejsvejs!
Tack själva för att ni alla finns säger vi ! Vi hade riktigt kul.. och vardagen är här igen! Nu har du en fin blogg, de ddär bilderna är jättefina, du liknar dig på dem!1 Lycka till med skolarbete och hälsa M!Krammamma!

2008-02-06 @ 18:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0