Filmer

I helgen kollade M och jag på Hancock, och ingen av oss gillade den. Handligen var lam och den var överlag . . . Äh, jag kan inte riktigt sätta fingret på vad som gjorde den dålig i mina ögen, jag gillade den helt enkelt inte. Vi har också sett Big Nothing med David Schwimmer i huvudrollen. Denna film var lite annorlunda. Den var inte jättebra med man ville ändå se hela filmen för att veta hur allt slutade.

What happens in Vegas (som M och jag såg på i Helsingfors) gillade jag inte heller. Den var så förutsägbar. Varför ska alla romcoms vara så lika varandra? Wanted som vi såg på bio när vi var i Hesa var sådär... Den var lite väl blodig och rörig för att jag skulle tycka att den var jättebra. Handligen var också lite B...

Nåja. Nu efter att ha sett på ett antal halvdåliga filmer är jag sugen på att se en riktigt bra film. Undrar om Pitts och Clooneys nya film Burn after Reading är bra?

Kommentarer
Postat av: e

jag gila hancock men de är bara för att will smith e så snygg:)asasnygg...wanted va äcklig tyckte jag och what happens in vegas undrar om jag har sett den ..jo med natte..tror jag:)

2008-10-06 @ 16:12:33
Postat av: J

Jag tror inte Pitt Clooney är bra alls..trailern var ju helt sämst och jag vet inte alls någonting om filmen. Dessutom är Brads roll helt mysko...vad ska han föreställa..?...

2008-10-06 @ 17:33:54
Postat av: e

hallå spela roll pitt e snygg...så jag ser en nog...eftrsomn jag såg smiths film med..:)

2008-10-06 @ 18:15:12
Postat av: Alexandra

Men dom där andra Clooney/Pitt filmerna e bra. Ska nog se den här, knappast lika bra som Oceans-filmerna dock... Och jo, Pitt e snygg (och Smith e ännu snyggare)

2008-10-07 @ 13:07:34
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0