Wishlist

Hej Tomten
Detta önskar jag mej i år:

image329

Kommentarer
Postat av: mamma

Hejsvejs!
Aha, det var vad jag har väntat på , jag menar ÖNSKELISTAN! Nåja, vi får se vaf tomter har i bakfickan!Men bra att man har en önskelista ialla fall.Den där Lacoste klockan.. använder du plötsligt klocka?Vi skall ta lista på utskrift och sätta den på trappan här hemma så kanske den finska julgubber oxå er den.!!:)Idag har vi snö här, helt underbart i morse, när vi såg ut.. men vi vill ha mer snö..vi skall åka till Adalmiinanhelmi i dag med moster och kusinen och lilla Isabelle, du kan gå in på hennes hemsida adalmiinanhelmi.fi, helt underbart allt, en bluemerle collie har hon!
Kramar, vi hörs, hälsa M.( kanske det blir en ragdoll!)mamma

2007-11-29 @ 13:01:57
Postat av: mamma

P.S Vad är en hörfön? En ny manick?!!D.S

2007-11-29 @ 13:03:37
Postat av: Alexandra

hah, nu kom den jo. Klocka sku jag vilja ha jo, Jossan tog ju min å nu är den försvunnen så jag har ingen alls. Vi har bara regn här nu, synd. D va så fint me snö å alla julljus... Hoppas d blir ragdoll :) Collie vill jag å ha, men om man tänker på hårmängden å vädret som d e nu, ingen bra kombination:P

2007-11-29 @ 13:05:35
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se
Postat av: Alexandra

Ooops :)

2007-11-29 @ 13:06:27
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0